    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <rt1516$3a0r0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5...@g...com>
    <ML6JH.476736$VfRc.231378@fx07.ams1>
    <f...@g...com>
    <z5sJH.538715$T8c9.432606@fx21.ams1>
    <3...@g...com>
    <U1NJH.539994$hYm1.285721@fx41.ams1>
    <4...@g...com>
    <dxuLH.551129$AwC.515264@fx02.ams1>
    <6...@g...com>
    <CXrMH.431002$5DLb.9695@fx26.ams1>
    Subject: Re: Zawracanie gitary
    Date: Sat, 16 Jan 2021 14:01:18 +0100

    dyskusyjnych:CXrMH.431002$5...@f...ams1...
    On 2021-01-13, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    >Socjalizm też nam się w tym względzie przysłużył. Jak jest obecnie z
    >polską kreatywnością? Nie w jakimś wzniosłym sensie, a bardziej taką
    >codzienną zawodową i prywatną zaradnością. Tu nikt nie będzie
    >kombinował, tylko opłaci wykonawcę. Absurd sięga braku umiejętności,
    >może odwago podwieszenie prostej, lekkiej lampy sufitowej. Zresztą to
    >nie tylko tu, w Holandii też patrzyli na mnie jak na ufoludka, gdy
    >zamiast zamówić ze sklepu gotowy zestaw (z kilkutygodniowym
    >czekaniem)
    >sklecałem go z tego co było pod ręką.

    A rownie ladny? I jak sklecałes - nie kazdy ma dobrze wyposazony
    warsztat.

    Mowia, ze Amerykanin nawet zarowki sam nie zmieni ... ale oni czesto
    wynajmuja mieszkania.
    Mieszkanie oplacaone z oswietleniem, budynek ma ciecia, ktory dba o
    zarowki, krany, gniazdka.

    Dodaj wysokosc, to ze czesto nie masz odpowiedniej drabiny ... a w
    pracy to cie moze nawet opieprza, bo nie wolno pracowac na
    wysokosciach.

    No i ... przemysl uciekl na wyzszy poziom, zwykla domowa zaradnosc nie
    wymysli juz nowego produktu ...

    A jak w Singapurze ? Podobno nie ma ...

    J.