    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zawracanie gitary
    <5...@g...com>
    <ML6JH.476736$VfRc.231378@fx07.ams1>
    <f...@g...com>
    <z5sJH.538715$T8c9.432606@fx21.ams1>
    <3...@g...com>
    <U1NJH.539994$hYm1.285721@fx41.ams1>
    <4...@g...com>
    <dxuLH.551129$AwC.515264@fx02.ams1>
    <6...@g...com>
    <CXrMH.431002$5DLb.9695@fx26.ams1>
    <6002e3be$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 21 Jan 2021 04:28:31 GMT

    On 2021-01-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A rownie ladny? I jak sklecałes - nie kazdy ma dobrze wyposazony
    > warsztat.

    Uroda nie była istotą poszukiwanej funkcjonalności. Korzystałem (i
    korzystam) z tego co mam pod ręką a do czego inni też mają dostęp.

    > Mowia, ze Amerykanin nawet zarowki sam nie zmieni ... ale oni czesto
    > wynajmuja mieszkania.

    Normalny wynajem też przeciez zmieniasz żarówki.

    > Mieszkanie oplacaone z oswietleniem, budynek ma ciecia, ktory dba o
    > zarowki, krany, gniazdka.

    To nie jest normalny najem. Nie wiem jak jest w Stanach, ale coś takiego
    to znam tylko jako hotel albo tzw. serviced apartments, ale ponownie, to
    nie jest typowy najem.

    > Dodaj wysokosc, to ze czesto nie masz odpowiedniej drabiny ... a w
    > pracy to cie moze nawet opieprza, bo nie wolno pracowac na
    > wysokosciach.

    Nie ten przypadek w 99% mieszkań. ystarczy krzesło. To jest jakaś
    wypadkowa niekompetencji technicznej z lękiem, że to bóg wie co bo prąd.
    Chyba tu wcześniej pisałem, że mój mechanik od motocykla patrzył na mnie
    jak na ufolódka jak mu powiedziałem, że "naprawiłem" hamulce, tj. tę
    część gdzie włazi tłok. Sam by się nie podjął i oferował używane za
    kilkaset dolców. "Naprawa" polegała na kupnie smaru do tłoka,
    wyczyszczeniu wszystkiego, nasmarowaniu i parokrotnym wduszeniu
    wyduszeniu tłoka. Działało po tym kolejne 4 lata i pewnie działa do
    dzisiaj u nowego właściciela.

    > A jak w Singapurze ? Podobno nie ma ...

    Nie ma, choć nie jest tak nieskazitelnie czysto jak to rysuje prasa.
    Różne tanie żarciodajnie są trochę na granicy, ale nieporównywalnie
    czystsze niż w jakimkolwiek okolicznym kraju.

    --
    Marcin