    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zawracanie gitary
    <ML6JH.476736$VfRc.231378@fx07.ams1>
    <f...@g...com>
    <z5sJH.538715$T8c9.432606@fx21.ams1>
    <3...@g...com>
    <U1NJH.539994$hYm1.285721@fx41.ams1>
    <4...@g...com>
    <5ffc31dc$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <w4vLH.307401$eHYa.66374@fx38.ams1>
    <5fff2ab1$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <LqrMH.431001$5DLb.385074@fx26.ams1>
    <6002e74e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 21 Jan 2021 04:35:59 GMT

    On 2021-01-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ano. Ale tak czasem trudno powiedziec "kosztem jakosci".
    > Obecny Office ... "napisz co chcesz zrobic". Moze nawet powiedziec sie
    > da.
    > I dziala dosc dobrze - wyszukuje odpowiednia funkcje.
    > Tylko ... nie mowi gdzie to w menu jest.
    > I koncze tak samo glupi jak bylem.

    No właśnie. Też mi to przeszkadza. Takie pójście na łątwiznę.

    > Oj ... a jak sam bedziesz w tym 1% ?

    To dokupię moduł.

    > No ale to akurat Android. I kiedys bylo, teraz nie ma.
    > Widac skreslili niepotrzebne funkcjonalnosci :-)

    Mnie to strasznie wk... Jeśli większość nie potrzebuje wiedzieć kto do
    nich napisał i nie przeszkadza im, że muszą się wysilić żeby się
    dowiedzieć to chyba jednak tym gorzej dla większości.

    > Dawniej tez tak sobie wiedzieli.

    Też prawda.

    > Harcerze uczyli, na geografii uczyli, wojsko uczylo - ale nie kobiety,
    > no i w samochodzie byla potrzeba.

    No właśnie. Gdzieś się jechało i nie było wyjścia.

    > Teraz podobnie - tylko geografia w szkole obowiazkowa, a wojska nie
    > ma,
    >
    > Mapa w telefonie - z jednej strony gorsze, z drugiej znacznie lepsza.

    Nie wiem, cały czas, jak mam gdzieś jechać to siadam do mapy i ogarniam
    punkty characterystyczne. Zajmuje to może z 5 min. Wychodze na tym
    zwykle dużo lepiej niż moja żona z iphonem.

    --
    Marcin