-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
Date: Thu, 11 Aug 2011 15:59:49 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 46
Message-ID: <1xqp9f0xoeefd$.dpdm0ni08i7j.dlg@40tude.net>
References: <j...@p...onet.pl> <j1umjm$9qf$1@inews.gazeta.pl>
<j...@p...onet.pl>
<poiux1c9yai7$.1027j7eepptqz.dlg@40tude.net>
<j...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1313071186 28816 82.143.187.50 (11 Aug 2011 13:59:46 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Aug 2011 13:59:46 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1014671
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 11 Aug 2011 07:44:59 -0500, Pszemol napisał(a):
> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>> Sądzisz że krótsza gwarancja Toyoty i Hondy oznacza że produkują
>>> one gorsze i bardziej psujące się samochody od Hondy i Toyoty?
>> A wydawalo mi sie ze amerykanskie spoleczenstwo jest pragmatyczne, nie
>> wierzy w marki palcem na wodzie pisane, tylko w dlugosc gwarancji.
>> Ale widac sie mylilem :-)
>
> Amerykańskie społeczeństwo jest pragmatyczne i dlatego wierzy
> w marki z dobrą reputacją a nie kupuje dziadostwa co się psuje
> co miesiąc tylko dlatego że za te przestoje w garażu w czasie naprawy
> bubla serwisie producent chętnie zapłaci.
Taki producent szybko zbankrutuje, naprawy sa kosztowne.
>> IMO - jesli producent uwaza ze takie swietne wyroby robi, to niech to
>> poprze gwarancja :-)
> Gwarancja jest częścią jednej wielkiej i obfitującej w różne elementy
> kampanii marketingowej. Firmy które "słyną" z awaryjności starają
> się wygrać klienta ceną plus dłuższą gwarancją od konkurencji.
Trzeba jakos przekonac klienta ze sie juz dobre produkty robi :-)
> A amerykański klient kupuje auto nie
> po to aby się cieszyć że za kolejną naprawę i przestój w garażu
> zapłacił producent, "a dobrze mu tak!" - amerykański klient chce
> jeździć autem które kupił i cieszyć się jego niezawodnością...
A myslisz ze czesto bedzie stalo ? Raz na rok ?
A z drugiej strony - kupujesz taka swietna toyote, pech cie spotka, jak
uslyszysz cene naprawy ... to kupisz nastepna ?
Czy tego ryzyka nie powinien brac producent na siebie ?
Dobrze ze sa szroty :-)
> Mało tego, ja - jako ten amerykański klient - gdy kupowałem swoją
> Acurę to nie wykupiłem przedłużonej gwarancji. Dlaczego? Ano dlatego
> że wiem że Honda słynie z niezawodności i w małoprawdopodobnym
> przypadku jakiejś awarii będę w stanie pokryć koszty naprawy sam
> bo mam do tego środki finansowe. A więc w oparciu o reputację marki
> wziąłem małe ryzyko na siebie. W przypadku Hyundaia już nie wziąłbym.
Nieslusznie. Hyundai nie jest na litere F :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.11 14:31 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 14:27 Pszemol
- 11.08.11 14:32 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 14:43 z
- 11.08.11 15:50 J.F.
- 11.08.11 17:47 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 19:30 osiek
- 11.08.11 22:11 Rabbit McCroolick
- 11.08.11 23:05 Krystek
- 12.08.11 10:11 Aleksander
- 11.08.11 22:19 Pszemol
- 11.08.11 22:18 Pszemol
- 11.08.11 22:13 Pszemol
- 11.08.11 22:12 Pszemol
- 12.08.11 12:34 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pomarańczowy rakietnyj on de telefon ;)
- Awaria VM?
- Fałszywe alerty
- DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
- Tapeta w Xiaomi
- 112
- Internet w Azji
- Się mi gówno przykleiło
- Tani darmowy manager plików
- Będzie Android z obsługą monitorów. Ciekawe bo to już było i się nazywało MHL
- Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
- Jak włączyć dźwięk startu Asystenta?
- MMSy
- hot spot traci connected device
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=