  • 1. Data: 2011-01-21 23:04:30
    Temat: Zepsuła mi się nowa drukarka Brother
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Włożyłam nowy tusz żołty do drukarki Brother. Drukarka tusz widzi jako
    pełny, ale w drukowaniu nie widzi (w teście na biało drukuje). W
    rezultacie przy drukowaniu to co powinno być zółte jest różowe.
    Identycznie jak z poprzednim pojemnikiem, w którym jest tusz, ale go
    wyjęłam i włożyłam znowu nowy. Tego nie można już nawet wyjąć z
    drukarki. Dźwigienka jest ochlapnięta i nacisk nie działa. Nie wiem jak
    wyciagnąć ten żółty tusz. Wyrwać go obcęgami?

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-01-22 00:06:22
    Temat: Re: Zepsuła mi się nowa drukarka Brother
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 00:04:30 +0100, animka napisał(a):

    > Włożyłam
    [...]
    > Wyrwać go obcęgami?

    animka + brother = coraz wieksza nuuuda :|

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 3. Data: 2011-01-22 00:10:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-22 01:06, Norbert pisze:

    > [...]
    >
    > animka + brother = coraz wieksza nuuuda :|

    Bardzo ciekawa i na temat porada.
    Lepiej idź już spać.

    Nie można tego pojemnika z tuszem wyciagnąć. Jak wyciagnę to z bebechami
    kasetki drukarki.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-01-22 00:12:44
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > [...]
    >
    > animka + brother = coraz wieksza nuuuda :|

    Ps. Masz może babcię na Sadybie, a mamusia mieszka na Stegnach?

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-01-22 01:09:49
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > [...]
    >
    > animka + brother = coraz wieksza nuuuda :|

    Bardzo ciekawa i na temat porada.
    Lepiej idź już spać.

    Poszukaj w google albo coś :) Koniecznie wpisz że drukuje na biało :)

  • 6. Data: 2011-01-22 01:39:18
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Kadridże oryginalne czy tanie zamienniki?

  • 7. Data: 2011-01-22 16:12:26
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.1.2011, animka napisał(a):

    > Włożyłam nowy tusz żołty do drukarki Brother. Drukarka tusz widzi jako
    > pełny, ale w drukowaniu nie widzi (w teście na biało drukuje).

    Znaczy nie drukuje wcale tym kolorem.

    > W rezultacie przy drukowaniu to co powinno być zółte jest różowe.

    Dziwne. [???]
    Wygląda na zamienione pojemniki. Nie włożyłaś przypadkiem różowego w
    miejsce żółtego? Tylko czy drukarka by wtedy ruszyła? Albo może źle
    napełnione, tj. ktoś uzupełnił nie tym kolorem?

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/oklapnieta [???]

    > Nie wiem jak wyciagnąć ten żółty tusz.

    IMO nie obejdzie się bez wykręcenia "karetki".
    Ale to już IMO nie dla Ciebie zadanie.

    > Wyrwać go obcęgami?

    Tym to zęby się wyrywa. ;P
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 8. Data: 2011-01-22 17:10:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-22 17:12, Michal Lukasik pisze:

> [...]
    > napełnione, tj. ktoś uzupełnił nie tym kolorem?
    >
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/oklapnieta [???]

    > IMO nie obejdzie się bez wykręcenia "karetki".

    Odpowiadam pod całym postem, bo chccę napisać ogólnie.
    Już działa tusz. W związku z tym, że te zamienniki są nieoryginalne
    (widac też tusz, bo przezroczyste) i jest przez te pojemniki trochę
    inaczej z dźwigienką. Dobrze, że nie zaczęłam się szarpać z tym tuszem i
    zostawilam to na później. Ta dźwigienka jest ochlapnięta, ale trzeba na
    nią mimo to nacisnąć i w tym samym momencie wyciągać pojemnik z tuszem.
    Wylazło łatwo. Jak wylazło to się przypatrywałam dlaczego ta moja
    drukarka, która widzi ten pojemnik nie drukuje żółtym. Pomyślałam sobie:
    ryzyk fizyk i przebiłam agrafką tę gumkę. Włożyłam tusz do drukarki i
    już żółty tusz mogła sobie pobrać. Potem zrobilam parę wydruków
    testowych i innych, sprawdziłam czy tusz się nie wylał. Jak narazie
    wszystko ok, a bałam się strasznie jej zepsuć (szczególnie zbierać
    wylany w razie czego tusz), bo już jedną drukarkę serwis mi na nową
    (taką samą) wymieniał. Jakby zobaczyli ten nieoryginalny tusz to naprawy
    i wymiany pewnie by odmówili. Dobrze, że ten pojemnik wyłazi jednak z
    drukarki. Co prawda inaczej, ale ważne, że drukarka się nie zepsuje.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-01-22 17:14:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-22 17:12, Michal Lukasik pisze:
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/oklapnieta [???]

    Oklapnięta to oklapnięta. Ja napisałam ochlapnięta. Czy jakiś błąd
    ortograficzny popełniłam?

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-01-22 19:54:06
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-01-22 18:14, animka pisze:

    > Oklapnięta to oklapnięta. Ja napisałam ochlapnięta. Czy jakiś błąd
    > ortograficzny popełniłam?

    a co to znaczy "ochlapnięta"?