  • Data: 2021-11-21 04:27:51
    Temat: Re: Zestaw kilku wentylatorów
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2021 o 23:52, RadoslawF pisze:

    > https://allegro.pl/oferta/obudowa-hdd-ssd-i-tec-camy
    safedual35-usb-3-0-11157742366

    Ale to jest obudowa na dwa dyski.

    > Mam domu obudowę na jeden HD z wentylatorem.
    > Ale brak na niej nazwy producenta.

    A moglbys zerknac na jakies oznaczenia tej obudowy? Jakis model, albo
    moze SMART cos wiecej pokazuje. Ewentualnie podrzucic zdjecie na maila.
    Moze wyszukiwanie po zdjeciu by cos wskazalo.
    A jak duze dyski obsluguje ta obudowa? Z tego co wiem, zwykle obudowy
    USB maja limit wielkosci dyskow(Mam jedna, ktora obsluguje max 4TB), a
    te drozsze, ktore obsluguja jakas tam funkcje, to wtedy obsluguja
    wszystkie wielkosci dyskow.

    > Jak ma być tanio to zamiast obudowy kumulującej temperaturę zostaw
    > goły dysk w przewiewnym miejscu. A podepnij przelotką USB3-SATA.
    > Tylko pamiętaj że dla dysków 3,5 cala przelotka musi mieć zasilanie.

    Najprawdopodbniej na tym sie skonczy, bo skoro zimą temp jest tak
    wysoka, to latem pewnie bedzie duzo wyzsza.