    Subject: Re: Zestaw kilku wentylatorów
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Sun, 21 Nov 2021 17:14:42 +0100

    W dniu 2021-11-21 o 04:27, Pawel pisze:

> [...]
    safedual35-usb-3-0-11157742366

    > Ale to jest obudowa na dwa dyski.

    Nie. Chyba że sprzedający nie dopisał.
    https://allegro.pl/oferta/zewnetrzna-obudowa-na-2x-d
    ysk-3-5-sata-hdd-ssd-11367949169
    U tego jest na dwa dyski ale i wyższa cena.

    > A moglbys zerknac na jakies oznaczenia tej obudowy? Jakis model, albo
    > moze SMART cos wiecej pokazuje. Ewentualnie podrzucic zdjecie na maila.
    > Moze wyszukiwanie po zdjeciu by cos wskazalo.
    > A jak duze dyski obsluguje ta obudowa? Z tego co wiem, zwykle obudowy
    > USB maja limit wielkosci dyskow(Mam jedna, ktora obsluguje max 4TB), a
    > te drozsze, ktore obsluguja jakas tam funkcje, to wtedy obsluguja
    > wszystkie wielkosci dyskow.

    Na obudowie brak cech szczególnych, ale wygrzebałem pudełko.
    A na nim "USB3.0 SATA III HDD CASE Y-3351", producent UNITEK.
    Na stronie producenta już o nim nie pamiętają. Ale google znalazło.
    https://www.morele.net/kieszen-unitek-3-5-do-hdd-sat
    a-na-usb-3-0-y-3351-407847/

    Ja tam wkładałem dysk 2TB. Ale nie widzę powodów dla których nie
    poszedł by większy.

    > Najprawdopodbniej na tym sie skonczy, bo skoro zimą temp jest tak
    > wysoka, to latem pewnie bedzie duzo wyzsza.

    Czyli włóż do środka termometr i sprawdzaj co jakiś czas.