    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Fri, 3 Feb 2012 10:10:37 +0000

    Dnia Fri, 03 Feb 2012 10:18:01 +0100, atm napisał(a):

    > Czesc wymienionych tu wad dyskwalifikuje dla mnie WP (na chwile obecna):
    > http://bezprzyciskow.pl/7-x-7-powodow-by-nie-kochac-
    windows-phone-7

    Choć artykuł jest niezły, autor niespecjalnie się wysilił, omijając
    zasadnicze problemy oraz wywnętrzając się nad problemami które wkrótce
    znikną.
    Zasadnicze problemy to brak możliwości natywnego kompilowania programów
    (Microsoft przyznał się już do tego błędu i w następnej wersji systemu
    będzie), kompletny brak oprogramowania (wspomniane) oraz brak możliwości
    odblokowania systemu (była ale się skończyła, teraz będzie płatna dla
    developerów)
    Nowa wersja Tango będzie usuwała sporo wad, wprowadzi możliwość używania
    programów natywnie kompilowanych w C++ (a tym samym da szansę na porządny
    jailbreak :-), a pod spodem dobrze znany Windows CE) i parę innych rzeczy.
    W zasadzie sprawdzają się moje przewidywania po obejrzeniu pierwszych
    telefonów - wtedy mówiłem, że Dżobsowi dojście do pierwszego modelu który
    jako tako dało się używać (mimo gejzeru wad) zajęło cztery lata, Microsoft
    co by nie robił i jak nie szedł na skróty nie zrobi tego w mniej niż dwa
    lata. Sprawdza się, zanim będą pierwsze telefony z WP Tango, bedzie jesień
    jak nic.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie