  • Data: 2010-03-10 10:05:59
    Temat: Re: Zgadnijcie ile kosztuje
    Od: "TW" <t...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:hn6nb2$15t$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Zgadnijcie ile kosztuje naprawa:
    >
    > Vectra C, pęknięty zderzak, cienka rysa 10cm długości na masce do podkładu
    > (od gałęzi albo czegoś takiego), porysowany do podkładu błotnik (obcierka
    > parkingowa), przesunięty do tyłu dół chłodnicy klimatyzacji o 5mm (trudno
    > zgadnąć historię tego odgięcia).
    > __
    zeszlej zimy mialem porownywalne uszkodzenia. saab 9-5, wpadlem w poslizg I
    dosc mocno otarlem przednia lewa czesc zderzaka, zgialem lewy blotnik, rog
    maski, stluklem lewy kierunkowskaz a po odbiciu sie od metalowej bandy
    otarlem sie jeszcze lekko tylnym lewym blotnikiem. W Link 4 nie ogladajac
    samochodu na podstawie moich zdjec (narobilem duzo I dokladnie) po
    potraceniu "udzialu wlasnego" wyplacili mi 6 tys zlotych. Naprawa samochodu
    (wymiana blotnika na uzywany, nowy kierunkowskaz, reszta do wyrownania I
    malowania) w warsztacie w Kielcach kosztowala razem z czesciami 2,800 zl.
    pozdrawiam
    tw

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    4930 (20100309) __________