-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 22 Sep 2010 22:51:25 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zginęli jadąc pod prąd [2]
References: <i77ktf$n3d$1@news.onet.pl> <i7b4et$chd$1@inews.gazeta.pl>
<i7c9k2$hbj$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <i7c9k2$hbj$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <4c9a6c4c$0$20989$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.159.118
X-Trace: 1285188684 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20989 83.25.159.118:11584
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312244
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-22 09:01, elmer radi radisson pisze:
> On 2010-09-21 22:27, Artur Maśląg wrote:
>
>> Przypadek, czy jednak coś jest nie tak z oznakowaniem itd.?
>
> Jak dla mnie, to jadac kilka kilometrow pod prad i nie probujac
> ani zatrzymac sie, czy zawrocic widzac jadace samochody z przeciwka
> (i jednoczesnie majac zapewne prawko lat kilkadziesiat) to trzeba
> miec nie tylko cos ze wzrokiem, ale i z glowa. Klepki sie
> poprzestawialy czy inna forma samoboja? I to wszystko z pasazerami
> na pokladzie.
Myślę że niekoniecznie.
Z perspektywy jadącego pod prąd, przy niewielkim ruchu będzie to
wyglądać podobnie jak jazda pierwszą lepszą drogą krajową - może trochę
więcej wyskakujących na czołówkę, ale zaraz po tym się chowających i
więcej migających długimi, ale "pewnie radar".
Tu oczywiście jeszcze dochodzi kumatość kierowcy do połapania się co się
dzieje i w dalszej kolejności nie spanikowania i podjęcia dobrej decyzji
w temacie "i co teraz?" - bo np. próba dostania się jak najszybciej do
następnego zjazdu to nie jest najlepszy pomysł.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.10 23:17 Tomasz Pyra
- 22.09.10 23:35 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 22.09.10 23:59 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 00:01 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 00:07 Tomasz Pyra
- 23.09.10 00:18 Tomasz Pyra
- 23.09.10 00:21 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
- 23.09.10 00:03 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 07:54 Massai
- 23.09.10 08:37 Krzysiek Kielczewski
- 23.09.10 10:50 masti
- 23.09.10 15:44 Filip KK
- 23.09.10 16:09 Karolek
- 23.09.10 17:06 Filip KK
- 23.09.10 17:36 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=