  • Data: 2021-09-06 15:57:18
    Temat: Re: Złącze DC zamiast gniazda zapalniczki
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmaildotcom> wrote:

    > Mam dokładnie takie jak w linkach. Osłonka trzyma na mur, 2.5mm2
    > spokojnie zmieścisz. Ale przewód miałem płaski, rozdzielony na dwa i
    > wzmocniony termokurczem aby się dalej nie rozdzielał (osłonka ma dwa
    > otwory naprzeciwko pinów).

    A, ok, widzę już na innym zdjęciu. To faktycznie płaski będzie lepszy.
    Inna sprawa, że nie mogę nigdzie znaleźć płaskiej linki 2.5mm2 w podwójnej
    izolacji. Są jedynie kable głośnikowe. Jakiego dokładnie ty użyłeś?

    > Problem braku wersji żeńskiej na panel rozwiązałem wklejając zwykłe
    > złącze Poxipolem. Partyzantka, ale działa. Tak w ogóle, to bardzo
    > porządne złącza. W świecie powszechnego badziewia aż wzmacniają chęć do
    > życia :-)

    No to miejmy nadzieję, że się sprawdzą :)

    > https://www.bto.pl/produkt/66897/xt60-panel-mounting
    -kit-bez-wtyczek

    To pasuje też do wersji żeńskiej, czy tylko do męskiej?

    --
    Zajączek miał ochotę na seks. Idzie przez las i szuka partnerki. Spotyka
    zwiniętego w kłębek jeża. Obchodzi go dookoła i zupełnie nie może się