  • Data: 2021-09-09 12:49:22
    Temat: Re: Złącze DC zamiast gniazda zapalniczki
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Elektryczne też - to był gruby kabel...

    Ale przecież nie miał lepszych właściwości elektrycznych od miedzianego
    kabla o tej samej średnicy.

    > F się nie lutuje. Nakręcasz i koniec.

    Tak, wiem. Ale jak trzeba lutować, to denerwuje.

    > Dokładnie. A nie, że czubek zostaje Ci w gniazdku i kombinuj teraz,
    > żeby go wyjąć.

    A jeszcze lepiej, jak próbujesz założyć miedzianą linkę (a nie drut) w F.
    To dopiero porażka, a zdarzyło mi się, bo nie miałem nic innego pod ręką,
    a potrzebowałem zrobić to na szybko. Pocynowałem żyłę, ale to też rzeźba.

    --
    Na egzaminie na uczelnie o profilu informatycznym pytaja się nowego
    kandydata jakie zna komedy jakiegos jezyka programowania.