  • Data: 2020-08-05 21:37:24
    Temat: Re: Złączki WAGO
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > a mnie koszt materiałów do niej, więc leży gdzieś w kącie.
    > Stosuję złączki szynowe Phoenix-Contact.

    Ale że Smart Printer wychodzi Ci drogo? No co Ty?
    Drukarka kosztuje absurdalnie, ale da się kupić w zestawie rozsądniej.
    Materiały, cholera moment, sprawdzę...
    taśma barwiąca powiedzmy 48PLN (duża rolka), etykieta na kable
    samolaminująca się (1000szt, doskonały sposób opisywania kabli) 112PLN,
    drukowalne oznaczniki na złączki 260PLN za rolkę 1500 sztuk.
    Katalogowe ceny, a rabaty są i to czasami naprawdę konkretne jak się z
    nimi dobrze współpracuje.

    Nie, nie wieżę, musimy mówić o różnych rzeczach.
    Ja o tym:
    https://www.wago.com/pl/oznaczanie/drukarka-termotra
    nsferowa/p/258-5000

    P-C, dobra firma, używam, ale obudowy, wtyki/gniazda, trochę drogo, ale
    czasami trzeba :)

    Miłego.
    Irek.N.