eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłe DPFy znowu › Re: Złe DPFy znowu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złe DPFy znowu
    Date: Sun, 09 Sep 2018 23:04:41 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <pn417i$jub$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1...@m...org>
    <e...@g...com>
    <j...@m...org> <pmmoj8$rei$1@dont-email.me>
    <1i09fuzmc5bra$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1fpv1hutkp4bk.18uk71osuogpx$.dlg@40tude.net>
    <pmuhi7$bdu$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 155.133.35.236
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1536526386 20427 155.133.35.236 (9 Sep 2018 20:53:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Sep 2018 20:53:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    In-Reply-To: <pmuhi7$bdu$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639388
    [ ukryj nagłówki ]

    > Tu też korekta. Jeśli mówimy o paru stówach to zapewne chodzi Ci o
    > płukanie DPFa bez jego demontażu. Zatkanego DPFa nie wypłuczesz. Przy
    > 80% zatkania płukanie może 10% poprawi. Firmy czasem nie chcą się
    > podejmować płukania takich filtrów. Przy 50% można zejść nawet do
    > kilkunastu procent. Chodzi o to, że zgromadzona w filtrze sadza blokuje
    > dopływ chemii do głębszych warstw. Im większy stopień przytkania tym
    > nieliniowo gorszy będzie efekt płukania.

    9 stówek, właśnie się płucze (znaczy jutro).
    Był w takim stanie, że silnik tracił wigor. Przebieg 140 tys., filtr
    padł moim zdaniem dlatego, że pewnie z pół roku poruszałem się z
    uszkodzoną sondą (lambda mówili w serwisie).

    To co Tomasz napisał - prawda, końcówki wydechu są błyszczące od środka
    - jak nowe, za wyjątkiem dolnego rantu, gdzie zebrało się coś w rodzaju
    błota.

    Ciśnienie różnicowe na poziomie >300mBar, a podobno powinno być max
    80mBar. Jak obstawiacie po czyszczeniu? Zacznie w końcu jeździć i jakie
    będzie ciśnienie? :)

    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: