eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłe DPFy znowuRe: Złe DPFy znowu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złe DPFy znowu
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <1...@m...org>
    <e...@g...com>
    <j...@m...org> <pmmoj8$rei$1@dont-email.me>
    <1i09fuzmc5bra$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1fpv1hutkp4bk.18uk71osuogpx$.dlg@40tude.net>
    <pmuhi7$bdu$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <5b98b673$0$692$65785112@news.neostrada.pl> <169uwr6so2b4y$.dlg@myjk.org>
    <5b9971fc$0$588$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5b9cae0d$0$594$65785112@news.neostrada.pl> <vznsu55gx1g7$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <i...@m...org>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 17 Sep 2018 20:59:58 GMT
    Lines: 29
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1537217998 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 592 77.65.80.250:50971
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639905
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > O ile dobrze pamiętam instrukcję od mojej szkody, to było tam
    > napisane, że silnik ma prawo spalać DO pół litra oleju na 1000km i
    > jak mniemam to w zależności od sposobu jego użytkowania właśnie.
    > Czyli przy pałowaniu, co logiczne, silnik spali więcej oleju niż
    > przy "normalnej" jeździe.
    >
    > Poza tym przypiąłeś się tego spalania oleju jak szczerbaty owsa.
    > Generalnie mało istotne jest co i ile jest spalane, a bardziej JAK
    > jest spalane i jak są niwelowane skutki tego spalania. Dlatego
    > palenie węgla na cele napędzania samochodów elektrycznych czy
    > grzania domów będzie zdrowsze dla ludzi stosując filtry i reduktory
    > w układach spalania elektrowni (nawet jeśli sprawność jest niższa),
    > niż spalanie oleju napędowego w autach spalinowych nawet
    > (szczególnie takich bez filtrów).

    Bo pokazuje to jako przykład robienia klienta w wała.
    Litr oleju na 1000km to jest jakis zart zeby auto brało.
    a sa silniki co tyle biora i wystarczy ze producent umiescił taka
    dupochronna notke w instrukcji (ktora ma ze 100 stron) i juz zadnej
    gwarancji nie uzna.
    Kpina z klientów i tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: