    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Date: Tue, 18 May 2021 12:03:35 +0200

    W dniu 18 maj 2021 o 11:07, J.F pisze:

    > No i jak widac trzeba zwracac uwage gdzie sie klika :-)

    Przeglądam sporo stron WWW -- każda prosi o akcepty, niejedna
    prosi o kilka, bywa, że te akcepty [każde pragnie społecznej
    akceptacji] zabierają ćwierć minuty lub więcej -- bez wgłębiania
    się akceptowane treści... Czytanie akceptowanych treści pochłaniałoby
    już pełne minuty -- szkoda życia...

    > I to jest ciekawe.

    Dlatego piszę.

    > Skorzystali z WAP? Konta Google/fejsbooka?
    > Zasadniczo telefon nie wie, jaki jest jego nr telefonu.
    > Masz jakas uprawniona przegladarke?

    Nie wiem nawet tego, jakiej przeglądarki użyłem -- mam tam wiele...

    > Lub jak pisalem - autouzupelnianie formularzy ...

    > Ale tak w ogole mnie interesuje, jak Ty tam trafiles - Krawczyka
    > na music-online to chyba nie ma.

    Zwłaszcza AKrawczyka -- trafiłem tam wprost z wyszukiwarki.

    > Ale co to ma do sprawy?

    Nic -- co chyba oczywiste.
    [ileż można nawijać w tej sprawie? -- kto na telefonicznych
    kontach ma forsę inną niż przenosinowa, niechaj uważa;
    najwyraźniej tu nikogo takiego nie ma, choć wiele zawzięcie
    twierdzi, iż regularnie zasila to i owo prawdziwą mamoną...]

    > Poza tym tak to kazdy potrafi

    Więc zdradź tajemnicę -- narysuj w SVG na drukarce kreskę
    żądanej długości. Przykładowo narysuj 250mm z dokładnością
    lepszą niż 0.1mm -- sprawdzę, czy tyle mam na wydruku/papierze.

    > - wsadz w drukarke rolke papieru

    Nie mam rolki stosownego papieru -- toaletowy jest
    zbyt miękki, zbyt chłonny i zbyt wąski... ;)

    > i wydrukuj kreske o rzeczywistej dlugosci 12.5m :-)

    Jaki w tym problem?

    -=-

    LEDki z AliExpress -- tanie, ale krótko żyją...
    W WC straciłem (już podmieniłem na zdrową) zintegrowany zasilacz...
    LEDka mrugała w rytm ;) włączania/wyłączania wiatraka w WC...
    Inne urządzenia (w tym odkurzacz) nie wywierały widocznego wpływu...
    Poza tym (że mrugała) ta LEDka ledwo świeciła -- same COB-LEDki są
    najwyraźniej zdrowe, ale zasilacz na PCB jest jakoś uszkodzony...
    Za jakiś czas być może będę kleił skorupy ;) -- z tej PCB wezmę
    sprawny zasilacz, z tamtej PCB wezmę sprawną multiLEDkę... ;)

    -=-

    SSHD via USB-SATA daje zwykle 5ms, co jakiś (regularnie -- IMO to
    jakieś artefakty) czas daje ponad 100ms... (pomiędzy 5ms i 100ms
    niemal nic) W wolnej chwili wrzucę ów dysk do lapków i przetestuję
    ponownie, ale bezpośrednio via SATA...

    --