    From: krz <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana butli LPG ?
    Date: Wed, 13 Jan 2010 23:13:37 +0100

    Pytajnik pisze:
    > Czy jest sens zabawic sie w zmiane butli zwyklej w bagazniku na ta w
    > miejscu kola zapasowego ? Duzo to zachodu ? Duze to koszta ? Czy taka
    > butle zwykla idzie pozniej sprzedac ? Ma ktos doswiadczenie w tego typu
    > operacji ? :)

    Sens raczej mierny - oszczędzone w ten sposób miejsce (po schownaniu
    butli w miejsce koła zapasowego) stracisz na wożenie koła zapasowego lub
    dojazdówki :)

    Co do strony technicznej: Zadanie jest raczej proste, robocizna powinna
    zmieścić się poniżej 100 pln. Starą butlę możesz sprzedać, o ile
    oczywiście ma ważną homologację (i ktokolwiek zechce ją kupić)

    Nie jestem pewien, ale prawdopodobnie po zmianie butli musisz udać się
    na przegląd techniczny.