  • Data: 2024-03-11 19:26:52
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2024 o 10:54, io pisze:

    > Jak dokładnie brzmi teza? Wieśniaki mieszczuchów przekonały i dlatego za
    > tym głosują?

    Mieszczuchy przegłosowały zakaz spalinek od 35?

    > Ja elektrykiem jeżdżę po mieście. Mi śmierdzą głównie dizle, ale rury
    > wydechowe mają do tyłu wszystkie, czyli w moją stronę a nie do wewnątrz,
    > czyli w swoją, więc widać sami nie wierzą, że ich samochody nie trują.

    Jakby ci to - CO2 trujący nie jest, ale oddycha się nim ciężko. Zróbmy
    eksperyment - ja włożę sobie rurę wydechową do środka, a ty założysz
    maskę gazową i rurę włożysz sobie w dupę. Zobaczymy kto dłużej wytrzyma:P

    > Nie wiem jaki tam nakaz z góry może być,

    Normalny. Jeden z kroków milowych KPO.

    > Jak nie o tym?

    Normalnie - nie o tym, a o tym że wieśniakowi koniowi w mieście śmierdzi
    i żąda żeby się mieszczanie do wieśniaka dostosowali. No więc jak mam
    sposób prostszy - jak wieśniakowi w mieście śmierdzi to niech zotanie na
    wsi i nie zaszczyca mieszczan swoimi haunami węchowymi przy okazji
    robiąc korki. Czerwona pieczątka w dowód "niech spierdala" i po problemie.

    Że "kobiety chcą być wożone" jest raczej oczywiste. Ale

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!