    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Date: Thu, 14 Mar 2024 14:11:36 +0100
    <usin76$8m2$1$ptoki@news.chmurka.net> <usjmg5$2of$1$Cav@news.chmurka.net>
    <usos5p$u01$1$ptoki@news.chmurka.net> <usosti$tg4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <usp5uv$5ka$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <usp77q$tg5$2$Cav@news.chmurka.net>
    <usrhm1$dbk$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <usrih2$c46$2$Cav@news.chmurka.net>
    <usrtio$me5$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <usrv0d$c46$4$Cav@news.chmurka.net>
    <uss49n$rsf$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <uss59c$c46$5$Cav@news.chmurka.net>
    <uss9re$pb$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <ussb00$c46$6$Cav@news.chmurka.net>
    <usu7dc$oi0$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <usu88a$kpk$3$Cav@news.chmurka.net>
    <usuh56$ufn$1$kolczan@news.chmurka.net>

    W dniu 14-03-2024 o 10:48, Mirek Ptak pisze:
    > W dniu 14.03.2024 o 08:16, Cavallino pisze:
    > [...]
    >
    > Nie, ICE i hybrydą pojadę szybciej niż bev :)

    Ale nie o tym pisałem.
    Hybryda dokładnie nic ci nie da w tej układance.
    Miałaby sens, gdybyś miał swój prąd.

    To nie jest tak, że phev to bev, tylko z mniejszym zasięgiem.
    To raczej ice, tylko lekko udający elektryka, ale bez żadnego jego plusa.

    Źle jeździ, wolno się ładuje (i inaczej nie może), a zasięgi na prądzie
    ma iluzoryczne.

    > Jeszcze nie pisałem co wchodzi w rachubę do kupna - pisałem czym
    > jeździłem :)

    Minimum to RAV4 phev.
    Ale to już półka cenowa powyżej Tesli.
    Bez jej zalet.

    > Żadnej ładowarki, ani garażu - niestety

    Pozostaje doładowanie po drodze.
    Dość krótkie zresztą.

    Jak często tam jeździsz, że to ma wyznaczać auto którym jeździsz na codzień?