    From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zmiany w prawie - jest coś i o motocyklach
    Date: Tue, 24 May 2011 11:16:45 +0200

    W dniu 2011-05-24 09:58, duddits pisze:

    > "Możliwie blisko" jest tu dość istotne.

    Oczywiscie, wiec moge jechac po prostu przy krawezniku i tyle - nie, nie
    zamierzam jak jezdzic i robic na zlosc rowerzystom :)
    Wiec jade przy krawezniku i widze z tylu rowerzyste. Dalej moge jechac
    przy krawezniku bo jest "mozliwie blisko". Czy mam go zatem przepuscic
    chociaz moge jechac "mozliwie blisko" zeby mogl przejechac? Jesli mam go
    przepuscic to zlamie przepis o jechaniu "mozliwie blisko" (bo mozliwosc
    mam, nie ma tam wilczych dolow, nie stoi karetka, autobus etc),
    natomiast bede w zgodzie z przepisem o umozliwianiu przejazdu :)

    --
    jarek