  • Data: 2023-03-19 21:33:43
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 19 Mar 2023 20:59:51 +0100, pueblo

    > Nie przekonuje mnie taka argumentacja - w każdym razie nie oparłbym na
    > tym rzetelnej krytyki tego artykułu.

    Tym się różnimy, dlatego też ty tkwisz w absurdach,
    bo nie zauważasz kiedy ktoś ci kisiel z mózgu robi.

    > Po prostu tak mi się wydaje. Mam 2 możliwości i wybieram jedną. Gdyby
    > gdzieś w przepisach był taki zapis wprost, to pewnie byś się tym pochwalił.

    Klasyka gatunku. Nie ma w przepisach, ale tak ci się wydaje.
    To skoro nie ma w przepisach to może warto przyjąć inny tok
    myślenia? Np. że SORO to JEDNO skrzyżowanie i to na tym
    skrzyżowaniu się odbywa zmiana kierunku, dokładnie jak
    na każdym innym skrzyżowaniu, a nie NA SAMYM ZJEŹDZIE
    z tego skrzyżowania?

    Jak masz problem z ogarnięciem to weź sobie "kwadratowe"
    skrzyżowanie (najlepiej najbardziej analoigiczne do SORO),
    i przeanalizuj wszelkie możliwe kierunki ruchu, w tym zauważ
    kiedy sygnalizujesz zamiar zmiany, kiedy zaczynasz manerw,
    kiedy go kończysz itd. a potem przełóż na SORO.

    > [...]
    > A jednak nadal to robisz.
    ^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Ani razu mi nie odpowiedziałeś.

    Napisałem wyraźnie, że nic takiego nie jest w KW napisane, podobnie jak w
    naszym PORD, które musi być spójne z KW, też nie jest nic takiego napisane.
    Żadna definicja, żaden opis nie wyciąga SORO spod definicji skrzyżowania,
    nie nadaje mu innych zasad jazdy, w szczególności nie określa że to
    "zestaw skrzyżowań z obwiednią ze skrętami tylko w prawo" itp. pierdół.
    Jasne czy jeszcze dokładniej to trzeba wyłożyć?

    > Sygnalizacja czego? Jakich zamiarów? Może zmiany pasa albo kierunku ruchu?

    Albo, w przypadku KW, narzucenia informacji o _zjeździe_ z SORO.

    > Z tego wynika, że wg naszego PORD zjazd z ronda nie
    > jest zmianą kierunku ruchu.

    Nie tylko z naszego, ale także z KW. Może dlatego, że nasze PORD powinno
    być spójne z KW. I oczywiście że zjazd ze skrzyżowania nie jest zmianą
    kierunku, bo zmianę kierunku dokonuje się na skrzyżowaniu dróg a nie na
    zjeździe. Ponownie odsyłam do klasycznych skrzyżowań, sprawdź sobie gdzie
    się manewr zmiany kierunku na skrzyżowaniu zaczyna i kiedy kończy (w tym
    kiedy się zaczyna i kończy sygnalizację tegoż).

    > Vice versa.

    > Na takie przypadłości to już ci nic nie pomoże.
    > Dla mnie EOD. Do niczego mnie nie przekonałeś,
    > żadnych wątpliwości nie rozwiałeś - lubisz se
    > pobić pianę.

    Sądzisz że takie było moje zadanie? Przecież ty i tak wiesz lepiej.
    Ty się zwyczajnie nie chcesz niczego dowiedzieć, bo jesteś zabetonowany.
    Masz niespójności, nawet z artykułem który sam podlinkowałeś, i nic
    z tym nie robisz, nie próbujesz dociec, ty, sam. Nawet se wygooglać
    nie potrafisz rozporządzenia o znakach tylko w kółko czekasz żeby
    ktoś ci dał gotową odpowiedź. Absurd.

    --
    Pozdor
    Myjk