  • Data: 2024-02-28 12:17:47
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R)?? pisze:

    > https://img21.demotywatoryfb.pl//uploads/202402/1709
    116054_hdb6in_600.jpg  :)

    Pułapka łapania wszystkiego jak leci w tzw. celach edukacyjnych. Dziś
    nie da się łapać wszystkiego.

    Stad przeskakujemy na:
    cyt.
    ten robi najwięcej kto robi jedno

    Do robienia "jednego" przywykli tyko azjaci i dają radę/prawie dają
    radę. Korporacje ćwiczyły już ten model, tzn. max. zawężenie
    obsługiwanych funkcji przez jednego ludka. Udało się połowicznie.
    Owszem wydajność osiągali rekordową, ale za chwilę przyszła big rotacja.
    Ostatecznie na zachodku odeszli od tego modelu i oferują jakie
    urozmaicenie choć w minimalnym stopniu.

    Znaczy prawda/złoty środek leży gdzieś po środku.