    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Date: Wed, 6 Mar 2024 13:50:16 +0100
    <urmj7s$3n42v$1@dont-email.me> <urnl2s$3v1ln$1@dont-email.me>
    <uro2k4$2v8$2$PiotrGalka@news.chmurka.net> <urrtfh$13o39$1@dont-email.me>
    <urspmm$hmd$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <urt3as$1bmk5$1@dont-email.me>
    <us4vjo$osh$1$ptoki@news.chmurka.net>
    <us5buh$4sg$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <us6jou$8v1$1$MKi@news.chmurka.net>
    <us70f7$fnk$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <i...@4...net>
    <us7df3$gs$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <et0iid5k4kv0$.1qz6kxd3q4fhw.dlg@40tude.net>
    <us7qni$fn1$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>

    On Tue, 5 Mar 2024 20:10:43 +0100, Piotr Gałka wrote:

    > Nie wiem co to jest gemini

    To jest Sztuczna Inteligencja, czy jak kto woli - Chat GPT w wydaniu
    Google.
    Mozesz spytać o cokolwiek.

    > i skąd Ci się taka skomplikowana całka wzięła.

    Proste - liczymy składowe wektora prędkosci fragmentu obwodu,
    i współrzędne siły tarcia z niej wynikającej. I sumujemy jedną
    składową.

    > Ja pamiętam, że to co faktycznie liczyłem to się sprowadzało do całki
    > sinusa czy cosinusa.

    Zdaje się ze sie bardzo upraszcza jak v=u

    w.pdf

    > Nawet mi do głowy nie przyszło, że coś tak starego jest do znalezienia w
    > sieci i nie w formie jakiegoś skanu, tylko eleganckiego pdf-a. Muszę
    > przyznać, że jestem pod wrażeniem. No chyba, że masz dostęp do Hermes-a
    > który podobno służy do skutecznego przeszukiwania sieci :)

    Zwykłe google.

    "zadania z olimpiad fizycznych wirujący pierscien tarcie"

    257.pdf

    > Tu są jakieś prostsze wzory, bardziej zbliżone do tego co ja uzyskałem.
    > Myślę, że odpowiedzialne za 'podejrzanie zgrabnie' może być powiązanie
    > prędkości postępowej z obrotową o czy mnie pamiętałem, że takowe było.

    Ale to chyba dokladnie to zadanie, bo lata 76/77.
    Tylko jakos nie mogą zdecydowac czy 25 czy 26 OF - a przeciez nie bylo
    w dwóch kolejnych latach.

    J.