    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Date: Mon, 11 Mar 2024 20:54:59 +0100
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ushvl0$g0a$1$Gatto@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <q5px7hlvbff6$.fx62tvrh54iq$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1sgdcrd1nr92e$.1ccja025e988n.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <109cajwld0x69$.ynvhe5v6e4un$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 20:32:02 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Niekoniecznie. Przy kupnie mogą chcieć tylko imię i nazwisko, a potem
    > jeszcze coś. W Ryannie podobno, ale ja Ryanem nigdy nie leciałem.
    > W ogóle niczym, co nie ma numerowanych miejsc.

    > Bardzo by to było nowatorskie, taki rentgen na kółkach.

    Bez przesady - skaner w koncu nieduzy, znacznie mniejszy niż autobus
    ..

    > No więc ta "autoodprawa" jak dla mnie to tylko dobry sposób na wybór
    > miejsca w samolocie. Wszystko inne jest raczej korzyścią dla rajanów,
    > a nie dla pasażerów. Najlepiej dla mnie by było jak w pekaesie (choć
    > niekoniecznie z płaceniem gotówką).

    > Tam nie ma miejsca. A to co jest, drogie jak diabli.

    Srebrna wynajmie :-P

    > Centra miast to nie jest właściwe miejsce dla lotnisk.

    Mozna by powiedziec, ze nie wiadomo do czego jest to własciwe miejsce.
    Dla Ratusza?
    A dworzec kolejowy i autobusowy się mieszczą :-)

    Lotnisko oczywiscie nie, ale jakies biura mogą mieć.
    Np na w/w dworcach ...

    > A bilety w Orbisie
    > owszem, kiedyś się kupowało. W Warszawie przy Waryńskiego, w Krakowie
    > gdzieś przy Plantach, we Wrocławiu nie pamiętam adresu.

    Wtedy to sie nazywało ... no patrz, zapomniałem. 30 lat wystarczyło.
    Swierczewskiego, obecnie Piłsudskiego.

    O popatrz pan ... Lot Travel
    https://maps.app.goo.gl/Pn5MNF7XVCExUmzSA

    https://r.pl/biura/wroclaw/pilsudskiego-36

    nie mylic z lottravel.pl ?

    Tylko dzis nie miałby autobus gdzie zaparkować :-)

    Orbis miał jeszcze kasy/biura na dworcu głównym, oraz cały hotel,
    można by rzec, że w centrum miasta - a tam miejsca pełno.

    J.