    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ushvl0$g0a$1$Gatto@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <q5px7hlvbff6$.fx62tvrh54iq$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1sgdcrd1nr92e$.1ccja025e988n.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <109cajwld0x69$.ynvhe5v6e4un$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1hen3lw2dfdbr.1dzxckz9v7hmf$.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 12 Mar 2024 00:13:10 GMT

    On 2024-03-11, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bez przesady - skaner w koncu nieduzy, znacznie mniejszy niż autobus

    Obstawiam, że pewnie jest to kwestia bezpieczeństwa, czyli braku dostępu
    do mniejsca, gdzie się skaner znajduje, osób trzecich. Przy czym nie
    tyle chodzi, że ktos ma do pomieszczenia klucz, a że jest to wewnątrz
    jakiejś strefy zastrzezonej (tu "airside") do której dostep warunkowany
    jest specyficznymi regulacjami na odpowiednio wysokim poziomie.

    --
    Marcin