  • Data: 2012-05-24 11:52:59
    Temat: Re: Żyroskopowy motocykl samochodowy
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-24 11:33, kakmar pisze:
    > Następny wynalazca, a czy to aby ekolollogiczne jest?

    Na prąd chyba, więc i tak, i nie.

    > Zresztą chyba bym już wolał opuszczane boczne kółka, zamiast wozić
    > te żyroskopy.

    A ja, jeśli już koniecznie z dachem, to BMW C1.

    > no i jak to skręca?

    Pewnie komputer odpowiednio obraca tymi układami żyroskopowymi.

    W każdym razie, jeśli wejdzie do sprzedaży, to cena będzie pewnie z
    kosmosu, więc wolałbym Bimote Tesi 3D... ^_~

    Ale dla laseczek przy kasie - fajna opcja. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!