  • Data: 2011-11-15 15:03:55
    Temat: Re: Żywotność żarówek
    Od: huri_khan <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 09:20:11 +0100, Myjk napisał(a):

    > Tue, 15 Nov 2011 06:54:50 +0100, R

    > Problemem jest tutaj zazwyczaj (poza problemami w instalacji) "strzał" jaki
    > dostaje żarówka przy jej włączaniu. Zamontuj tzw. Fader (rozjaśniacz),
    > wtedy żarówki stają się praktycznie wieczne.

    Mam chyba cos takiego seryjnie zamontowanego, po zapaleniu świateł pełną
    moc uzyskuja dopiero po jakiś 3-5 sekundach.

    Fabryczna żarówka (nie pamiętam nazwy) wytrzymała 1 rok, druga jeszcze
    świeci 1,5 roku czy to jest wieczność to nie wiem.

    Natomiast zastanawiam się czy jest róznica pomiędzy długością życia H7 a
    H4, bo z dotychczasowych doświadczeń mam wrażenie że H4 świecą dłużej.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]