  • Data: 2022-04-09 16:51:52
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2022 o 16:40, _Master_ pisze:

    > Chwila...
    >
    > Tobie się podobało bo trzeba było PŁACIĆ w terminie zgodnie z umową?

    Po prostu nie chciał takiej umowy zawierać a inną. Jest jakiś obowiązek
    zawierania umów, których się nie chce?

    > I w dzisiejszych czasach potrafisz miesiąc czy dwa nie dzwonić?

    A jaki to problem? Są lepsze metody komunikacji niż telefonia tradycyjna.

    > Chcę zrozumieć. Czym się zajmujesz czy masz rodzinę ile masz lat?

    Bez znaczenia.

    > Ja np. nie mam fejsbuka tłitera i całej tej masy badziewia.

    Widocznie nie chcesz takiej umowy a inną.

    > Mam meila tel. To wszystko

    I dlatego inni mają mieć to samo?

    > nr tel. od 20 lat ten sam. To ma swój cel jeśli np. jakiś dawny
    > pracodawca się odezwie. To jest WARTOŚĆ o którą dbam i wcale nie
    > przepłacam.

    Co ze spamem emailowym i telefonicznym?