  • Data: 2012-02-29 11:57:36
    Temat: Re: (about) ogre/dobre
    Od: "t.o." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jikmon$q9s$1@inews.gazeta.pl...
    > <f...@g...pl> napisał(a):

    [....]

    > objezdzilem juz trzy miasta co prawda po dosyc przypadkowych
    > przychodniach ale tez ocierajac sie i o rzecznika praw
    > pacjenta (z grbsza ta sama chamowa), nfzty itp i nic mi to
    > poki co nie dalo - olewka (tak samo bylo z kleszczem i
    > powinno sie ich (tj tych fenomenalnych lekarzy ktorych
    > spotykam) wsadzic za potezne uszkodzenia mojego zdrowia
    > w wyniku ich zaniedban jawnej chamowy i niekompetencji -
    > ale to dwie oddzielne sprawy) programowanie nie ma nic do tego
    > ale jesli ktos mowi o jakichs problemach to to sa wlasnie
    > problemy - w samym programowaniu natomiast ich nie mam

    chłopie o czym Ty piszesz?
    jeżeli uszkodzili Ci zdrowie, to sprawa jest prosta:
    algorytm:
    1. odpalasz Google
    2. wyszukujesz kancelarię adwokacką, która specjalizuje się w sprawach
    medycznych
    3. przedstawiasz im dokumentację medyczną (bo chyba jakąś masz?)
    4. podpisujesz adwokatowi pełnomocnictwo i czekasz na kasę.

    jeżeli nie masz na adwokata, to za procent (niemały) odszkodowania zajmą się
    Twoimi problemami bez Twojego wkładu, jednak uzyskane odszkodowanie może
    pozwoli Ci na odzyskanie równowagi psychicznej.

    tx