  • Data: 2012-02-29 08:14:15
    Temat: Re: (about) ogre/dobre
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > zauwaz ze niepowiedzialem ze ta czworka umie strasznie duzo
    > ale zapewne umie coś (a to zawsze lepiej nizby nie umieli nic;)
    >
    > co do mnie to sporo nie umiem ale sporo tez juz umiem - moje
    > osiagniecia co do poprawiania c oceniam jako wartosciowe,
    > (a ostatnio zauwazam ze doszedl mi inny temat - rozmyslania
    > nad sposobami akceleracji wykonania itd, w tle leżą jeszcze
    > 'prace' nad agentówka itp)
    >
    > ((programowanie idzie powoli ale ok, (mam inne problemy :
    > powinienem sobie raczej poszukac nowej dziewczyny jako
    > ze poprzednia puscila mnie w trabe, oraz przebic jakos
> [...]
    co do tych 'lekarzy' to nie mowie bynajmniej tak bo lubie
    tak lubic tylko takie jest moje krytyczne doswiadczenie,

    objezdzilem juz trzy miasta co prawda po dosyc przypadkowych
    przychodniach ale tez ocierajac sie i o rzecznika praw
    pacjenta (z grbsza ta sama chamowa), nfzty itp i nic mi to
    poki co nie dalo - olewka (tak samo bylo z kleszczem i
    powinno sie ich (tj tych fenomenalnych lekarzy ktorych
    spotykam) wsadzic za potezne uszkodzenia mojego zdrowia
    w wyniku ich zaniedban jawnej chamowy i niekompetencji -
    ale to dwie oddzielne sprawy) programowanie nie ma nic do tego
    ale jesli ktos mowi o jakichs problemach to to sa wlasnie
    problemy - w samym programowaniu natomiast ich nie mam