  • 11. Data: 2010-05-05 13:24:26
    Temat: Re: akcja "nie parkuj jak los" i tym podobne
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:hrri19$8qi$1@inews.gazeta.pl...

    > Bandyta.

    > Albo na trawniku, na klombie, na balkonie, na klatce schodowej, w
    > windzie, u ciebie w mieszkaniu...
    > ;>
    >
    > Chłop parkuje tam, gdzie wolno i już ci to przeszkadza.
    > Próbowałeś porozmawiać z nim, ale tak, jakbyś nie chciał go zabić?
    >

    > --
    > Bydlę

    Ale powiedz, czy tacy ludzie naprawdę sami nie widzą, że zachowują się
    strasznie samolubnie? Trzeba to wiecznie powtarzać? Raz powiesz spokojnie, 2
    też ale za n-tym szlak cię trafia. I tak do usranej śmierci. Koniec na
    dzisiaj bo coś upierdliwy jestem od rańca.

  • 12. Data: 2010-05-05 13:57:27
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 04 May 2010 22:34:41 +0200, Maciej Browarczyk
    <m...@N...org> wrote:

    >Co sie stalo? Akcje sie skonczyly czy losi zabraklo?
    >Ma ktos moze jakis fajny wzor naklejki do wydrukowania?:)
    Może nie naklejkę, ale ciekawe rozwiązanie na znak zakazu parkowania
    by się znalazło:
    http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article36329
    49.ece

    ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 13. Data: 2010-05-05 13:57:54
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-05 13:24:26 +0200, "SET" <b...@m...pl> said:

    > Ale powiedz, czy tacy ludzie naprawdę sami nie widzą, że zachowują się
    > strasznie samolubnie?

    Masz rację - i tego typu zachowania widuję coraz częściej.

    > Trzeba to wiecznie powtarzać?

    Tak skontruowani jesteśmy (na obraz i podobieństwo). ;-)
    Podobno i Atenach czasów Temistoklesa, i w Syrii Konstantyna, i również
    u neandertalczyków stasze kobiety narzekały na "dzisiejszą" młodzież
    mającą gdzieś zasady i dobre wychowanie.
    ;-)

    > Raz powiesz spokojnie

    Ale zamiast "mówić", co odczytuję jako zwrócenie uwagi - zapytaj.
    Może jest jakiś powód, dla którego ten gość tak parkuje, albo wręcz
    przeciwnie - może nie mieć pojęcia, że cię to drażni.
    Wszak pisałeś, że parkuje zgodnie z prawem...

    > za n-tym szlak cię trafia.

    Szlag.

    > I tak do usranej śmierci.

    Tak.

    > Koniec na
    > dzisiaj bo coś upierdliwy jestem od rańca.

    :-)))

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-05-05 14:26:06
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article36329
    49.ece

    Że niby Polakom sprzedadzą ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 15. Data: 2010-05-07 00:31:46
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    WS pisze:

    > nie prosciej porozmawiac z wlascicielem? ;) albo karteczke mu
    > zostawic? Tylko nie taka, co to sie zerwac nie da...

    > jesli to np. strefa zamieszkania to pod klatka nie wolno, w piwnicy
    > tez nie...

    Jednoślad może.

  • 16. Data: 2010-05-07 00:54:19
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 7 Maj, 00:31, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    > Jednoślad może.

    co moze? parkowac w strefie zamieszkania?

    Art. 49. 2. Zabrania się postoju:
    4) w strefie zamieszkania w innym miejscu niż wyznaczone w tym
    celu;

    mozna trzymac go trzymac w piwnicy? tez nie bardzo...

    § 4.3) garażowanie pojazdów silnikowych w obiektach i pomieszczeniach
    nieprzeznaczonych do tego celu, jeżeli nie opróżniono zbiornika paliwa
    pojazdu i nie odłączono na stałe zasilania akumulatorowego pojazdu;"
    Rozporządzenie Ministra SWiA z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie
    ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i
    terenów (Dz. U. z 2006 r. nr 80, poz. 563).

    WS

  • 17. Data: 2010-05-07 01:03:04
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 7 Maj, 00:54, WS <L...@c...pl> wrote:

    > § 4.3) garażowanie pojazdów silnikowych w obiektach i pomieszczeniach
    > nieprzeznaczonych do tego celu,

    chociaz gdyby sie uprzec, to

    32) pojazd silnikowy - pojazd wyposażony w silnik, z wyjątkiem
    motoroweru i pojazdu szynowego,

    czyli jesli ten skuter to motorower to faktycznie mozna ;) ... c

    WS