  • 1. Data: 2010-05-04 22:51:51
    Temat: [piatkowo] noweczka z Niemiec
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Napotkane dzis w DC
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/FqKAMM9RC_MsOett
    40oqsA?feat=directlink
    To nie perspektywa:) Widac bylo jak zostawial 4 slady na mokrym.
    Blacharz mial fantazje, a kierowca odwage.
    Grunt ze CB jest, mozna zap...lac ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2010-05-04 22:56:00
    Temat: Re: [piatkowo] noweczka z Niemiec
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    DoQ pisze:
> [...]
    40oqsA?feat=directlink
    > To nie perspektywa:) Widac bylo jak zostawial 4 slady na mokrym.
    > Blacharz mial fantazje, a kierowca odwage.

    Człowieku, to auto jeździ po Polsce kilkanaście lat. Wiesz co się
    sprowadzało w okolicach połowy lat 90-tych? Im bardziej rozbite, tym
    większy był zarobek. Mój brat był wówczas blacharzem i to z czym ludzie
    do niego przyjeżdżali jeżyło włos na głowie. Powiedzenie "Panie, powiedz
    pan chociaż co to za marka, bo jakbym nie klepał, to mi przystanek
    wychodzi." nie wzięło się znikąd.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-05-04 23:01:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

> [...]
    > do niego przyjeżdżali jeżyło włos na głowie. Powiedzenie "Panie, powiedz
    > pan chociaż co to za marka, bo jakbym nie klepał, to mi przystanek

    I tam zaraz przystanek. Grunt ze niemieckie, duze i bezpieczne :P

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-05-04 23:06:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 May 2010 23:01:30 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >I tam zaraz przystanek. Grunt ze niemieckie, duze i bezpieczne :P

    Panna Mercedes.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-05-04 23:06:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 May 2010 23:06:13 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Panna Mercedes.

    Ale nie dziwica.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-05-04 23:12:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    DoQ pisze:

    > I tam zaraz przystanek. Grunt ze niemieckie, duze i bezpieczne :P

    Ja tam wolę mniejsze, francuskie i bezpieczniejsze. :P

  • 7. Data: 2010-05-04 23:24:25
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ja tam wolę mniejsze, francuskie i bezpieczniejsze. :P

    dokładnie, ładnie to widać na przykładzie crash testu zrobionego przez top
    gear, bodaj volvo 960 vs renault modus, wynik niektórych może mocno
    zaskoczyć,

    brat

  • 8. Data: 2010-05-04 23:48:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-05-04 23:24, bratPit pisze:

    > dokładnie, ładnie to widać na przykładzie crash testu zrobionego przez
    > top gear, bodaj volvo 960 vs renault modus, wynik niektórych może mocno
    > zaskoczyć,

    Jasne, Niech gołota wyskoczy na solo z bartoszewskim. Też
    wszystkich wynik zaskoczy.

    6008

  • 9. Data: 2010-05-04 23:48:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Jasne, Niech gołota wyskoczy na solo z bartoszewskim. Też wszystkich
    > wynik zaskoczy.

    P.S.
    Zbieżność nazwisk przypadkowa (dlatego z małej litery).

    6008

  • 10. Data: 2010-05-05 01:44:00
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Ja tam wolę mniejsze, francuskie i bezpieczniejsze. :P

    Duże francuskie są bezpieczne, małe nie są, to samo z niemieckimi - tylko duże.