  • 1. Data: 2010-05-04 22:34:41
    Temat: akcja "nie parkuj jak los" i tym podobne
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Co sie stalo? Akcje sie skonczyly czy losi zabraklo?
    Ma ktos moze jakis fajny wzor naklejki do wydrukowania?:)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-05-04 22:54:01
    Temat: Re: akcja "nie parkuj jak los" i tym podobne
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Co sie stalo? Akcje sie skonczyly czy losi zabraklo?
    > Ma ktos moze jakis fajny wzor naklejki do wydrukowania?:)

> [...]
    Straż miejska i policja na stosowny wzór tekstu drukowanego i ma w zakresie
    obowiązkow zostawiać go wszystkim nieprawidłowo parkującym.. Wzór nie jest
    problemem. Problemem jest papier samoprzylepny. Trzeba używać takiego co się
    nazywa Pharma. Jest z klejem działającym jak kropelka. Po kilkudziesięciu
    sekundach jest nie do oderwania gołymi "ręcami". Po godzinie można pomarzyć ze
    bez opalarki usunie się to co zostanie po probie odrywania na zimno. Cudo nie
    papier samoprzylepny.

  • 3. Data: 2010-05-04 23:33:14
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-05-04 22:54, kogutek pisze:

> [...]
    > bez opalarki usunie się to co zostanie po probie odrywania na zimno. Cudo nie

    Nie moge w necie znalezc nic ciekawego nt. tego papieru. Mozesz dac
    jakis link ze sklepem czy cos?:)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 4. Data: 2010-05-05 00:13:19
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Nie moge w necie znalezc nic ciekawego nt. tego papieru. Mozesz dac
    > jakis link ze sklepem czy cos?:)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Maciek
    Popatrzyłem w sieci i faktycznie nie widać. Ale jest na 100%. Tego papieru używa
    się do drukowania etykiet samoprzylepnych na lekarstwa. Wymóg przy lekarstwach
    jest taki że etykieta nie może dać się usunąć bez uszkodzenia lub musi uszkodzić
    opakowanie. Wpisz w googlarkę "jac papier samoprzylepny pharma", wyskoczy
    dystrybutor papierów jac ( firma jakon). Tutaj też jest ciekawy papier
    http://www.europe.fasson.com/FRE/planets/freweb.nsf/
    vwebdoc/ACGN-628F28?OpenDocument&UL=7&SC=3,1,0.
    Może być problem z kupnem niewielkich ilości. Kilka lat temu używałem pharmy w
    dużych ilościach. Może teraz inaczej się nazywa. Pewno jak spytasz w tych dwóch
    firmach o papier na polietylenowe butelki na lekarstwa to coś znajdą. W
    zastępstwie można użyć matowego papieru o niskiej gramaturze z klejem typu
    "duru" . Nalepka nie powinna mieć zaokrąglonych rogów i jak by byłą trochę
    ponacinana nożykiem do tapet po wydrukowaniu to pacjenta co miałby ją odrywać
    szybciej szlag trafi niż ją oderwie.

  • 5. Data: 2010-05-05 08:39:52
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    A się wywnętrzę.

    Jakiś dupek, co prawda zgodnie z prawem ale przeciwko zdrowemu rozsądkowi
    parkuje sobie skuterek wielkości hulajnogi na parkingu pod blokiem zajmując
    całe miejsce postojowe dla samochodu. Gniezno ul. Budowlanych.
    Normalnie nie rozumiem jak można być takim samolubnym bezmózgiem. Jakby nie
    można pod klatką go zostawić, z boku parkingu, przy sklepach kurna
    gdziekolwiek a nawet w piwnicy. Wrrrrrrrr

  • 6. Data: 2010-05-05 09:08:58
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    SET pisze:
> [...]
    > można pod klatką go zostawić, z boku parkingu, przy sklepach kurna
    > gdziekolwiek a nawet w piwnicy. Wrrrrrrrr

    przestaw go o pół metra a nie warcz... ;)

    Pozdrawiam
    michał

  • 7. Data: 2010-05-05 09:51:51
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    > przestaw go o pół metra a nie warcz... ;)

    Jakieś rozwiązanie to jest ale jakby nie patrzeć to własność prywatna. A
    niczego tak nie cenię jak poszanowania własności. Chodzi bardziej o zasadę
    wysilenia mózgownicy i myślenia o innych uczestnikach ruchu a nie tylko o
    swoim zadku.

  • 8. Data: 2010-05-05 10:36:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Maj, 09:08, MichałG <g...@w...pl> wrote:
> [...]

    nie prosciej porozmawiac z wlascicielem? ;) albo karteczke mu
    zostawic? Tylko nie taka, co to sie zerwac nie da...

    > Jakby nie można pod klatką go zostawić, z boku parkingu, przy sklepach kurna

    jesli to np. strefa zamieszkania to pod klatka nie wolno, w piwnicy
    tez nie...

    WS

  • 9. Data: 2010-05-05 11:45:58
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-04 22:34, Maciej Browarczyk pisze:
    > Co sie stalo? Akcje sie skonczyly czy losi zabraklo?
    > Ma ktos moze jakis fajny wzor naklejki do wydrukowania?:)

    Mam jeszcze trochę nalepek otrzymanych od autorów akcji.
    Większość rozdałem.
    Swoje przyklejam cały czas.
    Ale to są gotowe nalepki a nie wzory do drukowania.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 10. Data: 2010-05-05 12:41:45
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-05 08:39:52 +0200, "SET" <b...@m...pl> said:

> [...]
    > parkuje sobie skuterek wielkości hulajnogi na parkingu pod blokiem zajmując

    Bandyta.

    > Jakby nie
    > można pod klatką go zostawić, z boku parkingu, przy sklepach kurna
    > gdziekolwiek a nawet w piwnicy.

    Albo na trawniku, na klombie, na balkonie, na klatce schodowej, w
    windzie, u ciebie w mieszkaniu...
    ;>

    Chłop parkuje tam, gdzie wolno i już ci to przeszkadza.
    Próbowałeś porozmawiać z nim, ale tak, jakbyś nie chciał go zabić?

    --
    Bydlę