  • Data: 2023-02-07 01:49:02
    Temat: Re: anemometr lub presostat z wifi
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w-06a906461g-0280218060-6952227914

    ywomierz-jak-dziala-rodzaje-najczestsze-awarie/t8rkk
    9t

    > To cenna informacja bo w ogóle nie byłem świadom, że cos takiego
    > wystepuje. Jak się szuka przepływomierzy na alim to wyskakują głównie
    > cieczowe lub ręczne lub z wy..ną w kosmos ceną. A np. takie coś:
    > https://allegro.pl/oferta/przeplywomierz-0280218060-
    0281002403-06a906461g-10424450172

    > to gotowy moduł do instalacji. Może sie przydać w jakimś projekcie.
    > Tylko jaką to to ma charakterystykę?

    Hmm, ja podałem to z obudową
    https://allegro.pl/oferta/przeplywomierz-powietrza-v
    w-06a906461g-0280218060-6952227914
    w podobnej cenie... pisząc, ze nie mam tego pod ręką żeby spróbować.

    To oczywiście "nówka" ale może pytacz ma możliwość kupienia na szrocie
    za 5/10zł i spróbowania? Ja bym spróbował, jeśli miałbym potrzebę.

    BTW ostatnio dodałem sobie...czujnik temperatury pieca węglowego/Supla
    (miałem wolny moduł Sonoff) ustawiłem sobie "alarmy" i powiadomienia i
    mam wskazania, kiedy temperatura wzrasta/maleje albo jest ponad normę.

    Wiem zatem, kiedy mnie nie ma w domu, co się tam "odjaniepawla"
    :)...znaczy, piec na wyngiel i wiem ile i kiedy ktoś dojebał albo
    zaniedbał i o której godzinie. Czyli...wskaźnik/cokolwiek logicznego i
    jego interpretacja...z zapisem historii :) Polecam.

    Alarm i ustawienia to w sumie priorytet, żeby wysłać ROZKAZY lub
    zaniepokojenia :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>