  • Data: 2022-01-14 23:19:13
    Temat: Re: automat telefoniczny orange
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.01.2022 18:50, Dawid Rutkowski wrote:

    > Prawie na pewno komunikacja z SIM900D jest po serial.
    > To, gdzie są piny, sprawdź w datasheet atmega1280 (tzn. ten ma 4 UARTy, więc lepiej
    zacznij od odszukania pinów na sim900d).

    Przede wszystkim bym sprawdził co tam leci. Co on robi z tym modułem.
    Karta ma włączony PIN?
    Możliwe, że program zakłada wprowadzenie PIN-u i jeśli karta nie woła,
    nie będzie działał, a jak zawoła to wpisze swój i też nie zadziała.
    Inna sprawa, że firmware w SIM900 może nie chcieć działać z nowymi
    kartami - przerabiałem już coś podobnego.
    Wtedy moduł nie wykrywa w ogóle karty, albo zgłasza błąd karty, albo
    wszystko wygląda w porządku ale nie loguje się do sieci.

    --
    Mirek.