    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: automat telefoniczny orange
    Date: Sun, 16 Jan 2022 22:47:48 +0100

    W dniu 14.01.2022 o 23:19, Mirek pisze:

    > Przede wszystkim bym sprawdził co tam leci. Co on robi z tym modułem.
    > Karta ma włączony PIN?
    > Możliwe, że program zakłada wprowadzenie PIN-u i jeśli karta nie woła,
    > nie będzie działał, a jak zawoła to wpisze swój i też nie zadziała.
    > Inna sprawa, że firmware w SIM900 może nie chcieć działać z nowymi
    > kartami - przerabiałem już coś podobnego.
    > Wtedy moduł nie wykrywa w ogóle karty, albo zgłasza błąd karty, albo
    > wszystko wygląda w porządku ale nie loguje się do sieci.

    nie wiem skąd Twoje wnioski. karta wydaje się działać. po pewnym czasei
    2 diody świecą, trzecia miga miarowo. z innego telefonu da się zadzwonić
    na "tą" kartę sim, ale urządzenie nie wydaje dzwięków, nie "ma czym"
    odebrać rozmowy. nie reaguje na podniesienie słuchawki i klawisze.
    blokada w sofcie - jak sądzę.

    mam wolny moduł gsm, albo znajdę jakiś stary telefon gsm z którym da sie
    gadać komendami at. dołożę arduino do obsługi klawiatury i będę miał 3
    kilogramowy telefon gsm - do zabawy jakiejś. potem to rozbiorę i
    wyśmietnikuję

    ToMasz