  • Data: 2011-01-22 17:08:00
    Temat: Re: bez sprzęgła
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 22 Jan 2011 16:42:00 +0100, *Ivam* napisał(a):

    > Tak. Wymiana kompletu: 2 wodziki (jeden byl pod znakiem zapytania, ale na
    > wszelki wypadek tez wymienilem), pamietnik (ten frezowany walek) i walek
    > obracajacy pamietnik. Przez pierwsze 5kkm byla kompletna cisza przy zmianie
    > z 1 na 2. Teraz jest wyrazne klikniecie. Glosne uderzenie pojawia sie gdy
    > zrobie cos nieuwaznie.

    U mnie przy wyższych prędkościach obrotowych zawsze "czuć" zmianę na 2.
    Jakbym tego nie robił to tupnięcie czuję.
    Przy niższych obrotach jest oki - potrafię zmienić bieg bezszelestnie.
    Z tego co piszesz u mnie zmiana nic nie da - w krótkim okresie czasu
    wrócę do punktu wyjścia - po prostu TTTM.

    > Ostatnio mialem okazje przewiezc sie KLX-R'em 650. Mocy to za duzo nie
    > mialo, ale skrzynia miodzio. Tylko po obrotomierzu widac, ze zmieniam biegi,
    > tak cicho i plynnie, niezaleznie od obrotow i czy wbijam bez sprzegla ("na
    > chama"), czy uwaznie bez sprzegla czy ze sprzeglem. Bylem zachwycony;)

    Miałem to samo po całodziennej przejażdżce Hornetem - tam skrzynia
    chodziła miękko i aksamitnie. Zmiana biegów zarówno w górę jak i w dół
    to było tylko cichutkie kliknięcie (biegi można było zmieniać bez
    jakiejkolwiek staranności a i tak efekt był zawsze powtarzalny).
    Fajna sprawa - tego mi trochę w moim Fazerze brakuje.

    Sebastian S.