  • Data: 2022-06-24 14:00:08
    Temat: Re: bramka VoIP z wybieraniem dekadowym
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 27 maja 2022 o 11:40:31 UTC+2 Jacek Skórzewski napisał(a):
    > Dziękuję.
    > Rzeczywiście, da się. Zdobyłem model 5050, chyba dość prehistoryczny. Bramka
    pobiera normalnie IP z DHCP.
    > Nie potrafię pojąć, dlaczego zrobili UI tylko po niemiecku bez możliwości zmiany
    języka.
    > Na szczęście radzę sobie z tymi wszystkimi ajnsztelungami i ubernehmenami.
    >
    > Niemniej połączenia wychodzącego nie udaje mi się nawiązać. Klient jest
    zarejestrowany, połączenia przychodzące działają.
    > Podglądam w wiresharku komunikację i ciąg liczb który jest wysyłany do halonetu w
    SIP INVITE nie ma nic wspólnego z tym co kręcę na tarczy...
    > Chyba muszę wydobyć z piwnicy panasonica KX-TS i przetestować z DTMF...

    Usiłuję działać z tym 5050 ale chyba nie jest to naljepszy produkt AVM. Na pewno
    stary.
    Zdecydowanie bardziej jestem przyzwyczajony do bogatości konfiguracji na poziomie
    Linksys SPA.
    A tu nie ma prawie nic.
    No i nie działa zbyt stabilnie, po kilku dniach niby klient zarejestrowany ale numer
    nieosiągalny...

    Macie dla mnie jakieś rady, Wujowie? ;)

    Pozdrawiam,
    Jacek