  • Data: 2012-05-02 20:43:37
    Temat: Re: [c] doom source
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    print/
    doomsrc.pdf

    > chwilowo przejrzalem pobieznie (20 min) ale to i tak sporo mowi
    > - pozniej mam zamiar popatrzec wiecej i jakies ciekawostki co

    szkoda ze nikt sie nie kwapi zeby sie w to troche wczytac i
    pogadac bo imo to jest dobry temat, jak sie wczytuje to widze ze
    jest tam troche ciekawych rzeczy, zwlaszcza kod do obslugi
    netu/multiplayera mnie ciekawi bo nigdy nie pisalem zadnej
    komunikacji sieciowej i przydaloby mi sie przyjrzec/nauczyc
    jak to sie robi a w tych sourcach jak widze calego kodu
    do obslugi multiplayera nie ma wcale duzo (tak ze ew zachecam
    do wypowiedzi ntt ) pozniej policze ile to jest lini