eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall center › Re: call center
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Chevy" <c...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: call center
    Date: Sat, 27 Feb 2010 20:24:25 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 52
    Message-ID: <hmbrh8$u99$1@news.onet.pl>
    References: <hmbf2e$sj0$1@news.onet.pl> <hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl>
    <hmbgmu$140$1@news.onet.pl> <hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: station-104-141-87-77.ticom.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1267298664 31017 77.87.141.104 (27 Feb 2010 19:24:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Feb 2010 19:24:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230585
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl...
    > Chevy pisze:
    >> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >> wiadomości news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
    >>> Chevy pisze:
    >>>> witam!
    >>>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste
    >>>> call
    >>>> center 3-4 osobowe.
    >>>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    >>>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
    >>>> działa w
    >>>> praktyce.
    >>>
    >>>
    >>> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    >>> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    >>> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł
    >>> za 1000 minut na 2 tygodnie.
    >>>
    >>>
    >>
    >> Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po
    >> specjalistach jak można poczytać i zrobić to samemu.
    >> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    >> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
    >> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
    >> O cos takiecgo chodzi.
    >
    >
    > Kup bramkę voip i poczytaj
    >
    > http://www.ipfon.pl/callcenter.htm
    >
    > A właściwie to w odwrotnej kolejności.

    dobra i tania opcja na call center, ale wole poszukać czegoś na tradycyjnej
    lini telefonicznej tak jak kolega brum napisałem w poscie poniżej.
    Naczytałem się dużo o łatwym podsłuchu VoIP i ogólnie o słabych
    zabezpieczeniach. Ponoć łatwo spreparować pakiet który rozłącza klienta. I
    nie wiadomo do końca jak wypadnie jakość rozmowy.
    No ale coś za coś.
    Jednak 100zł abonamentu za ISDN pro to nie jest kosmiczna suma a jakość
    pewnie 10x lepsza.
    Takie moje zdanie moge sie mylic
    >
    > --
    > Liwiusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: