eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall center › Re: call center
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jerki" <k...@p...onet.eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: call center
    Date: Sun, 28 Feb 2010 18:33:09 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 60
    Message-ID: <hme9em$8ht$1@news.onet.pl>
    References: <hmbf2e$sj0$1@news.onet.pl> <hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl>
    <hmbgmu$140$1@news.onet.pl> <hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl>
    <hmbrh8$u99$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-30-3.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1267378454 8765 78.8.30.3 (28 Feb 2010 17:34:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Feb 2010 17:34:14 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hmbrh8$u99$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230591
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak chcesz tanie call-center na tradycyjnym ISDN, zajrzyj na stronę
    www.ositron.pl
    Jarek

    Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
    news:hmbrh8$u99$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl...
    >> Chevy pisze:
    >>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >>> wiadomości news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
    >>>> Chevy pisze:
    >>>>> witam!
    >>>>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste
    >>>>> call
    >>>>> center 3-4 osobowe.
    >>>>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    >>>>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
    >>>>> działa w
    >>>>> praktyce.
    >>>>
    >>>>
    >>>> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    >>>> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    >>>> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł
    >>>> za 1000 minut na 2 tygodnie.
    >>>>
    >>>>
    >>>
    >>> Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po
    >>> specjalistach jak można poczytać i zrobić to samemu.
    >>> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    >>> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
    >>> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
    >>> O cos takiecgo chodzi.
    >>
    >>
    >> Kup bramkę voip i poczytaj
    >>
    >> http://www.ipfon.pl/callcenter.htm
    >>
    >> A właściwie to w odwrotnej kolejności.
    >
    > dobra i tania opcja na call center, ale wole poszukać czegoś na
    > tradycyjnej lini telefonicznej tak jak kolega brum napisałem w poscie
    > poniżej.
    > Naczytałem się dużo o łatwym podsłuchu VoIP i ogólnie o słabych
    > zabezpieczeniach. Ponoć łatwo spreparować pakiet który rozłącza klienta. I
    > nie wiadomo do końca jak wypadnie jakość rozmowy.
    > No ale coś za coś.
    > Jednak 100zł abonamentu za ISDN pro to nie jest kosmiczna suma a jakość
    > pewnie 10x lepsza.
    > Takie moje zdanie moge sie mylic
    >>
    >> --
    >> Liwiusz
    >
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: