-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: call center
Date: Sat, 06 Mar 2010 14:53:22 +0100
Organization: -
Lines: 30
Message-ID: <d...@4...com>
References: <hmbf2e$sj0$1@news.onet.pl> <hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl>
<hmbgmu$140$1@news.onet.pl> <hmbkhd$bb8$1@news.onet.pl>
<hmbr76$t9g$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1267883596 26340 82.143.187.50 (6 Mar 2010 13:53:16 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Mar 2010 13:53:16 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230633
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 27 Feb 2010 20:19:03 +0100, Chevy wrote:
>rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
>to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza sie
>centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
>sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
>konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
>Tak to działa ?? czy zle rozumiem??
ISDN daje wieksze mozliwosci. Wykupujesz np dwie linie [4 rozmowy na
raz mozesz przeprowadzic], do nich ... czemu 20 nr, skoro ci tyle nie
trzeba ? Wiec powiedzmy 10-20 nr tzw DDI [prawie to samo co MSN].
Operator konfiguruje to tak ze caly zakres numeracji jest obslugiwany
przez obie te linie.
Po czym tak konfigujesz centralke zeby polaczenia na nr miejski
np NNNNNNN03 szly od razu na wewnetrzny fax, NN..00 to np
informacja/sekretariat, poszczegolni handlowcy maja numery NN..5-9,
a przychodzace na nr NN..01 sa kierowane do pierwszego wolnego
handlowca.
Co lepsze centralki maja wieksze mozliwosci sterowania, np przychodzi
czlowiek, melduje sie do centralki i ta wtedy mu kieruje rozmowy.
Wymeldowuje sie, wychodzi - a centralka wie zeby mu na puste biurko
nie dzwonic.
Dla klienta zaleta ze nie dzwoni na centralke i nie slyszy "wszyscy
konsultanci bardzo zajeci, prosze zadzwonic pozniej".
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.10 12:47 niusy.pl
- 09.03.10 23:04 Araneus Diadematus
- 12.03.10 10:55 Chevy
- 19.03.10 14:32 Krzysiek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zegarynka w roku 1950
- Historia numeracji w polskiej sieci telefonicznej - publikacja Eugeniusza Gołębiewskiego
- Za dwa lata nie będzie wielu usług (19xxx)
- Koniec ISDN w Orange.
- Kup szybko nową ładowarkę do smartfona
- Telefonia VoIP
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
Najnowsze wątki
- 2025-12-25 Finlandia przywraca swastykę
- 2025-12-25 Skuteczność wymiaru sprawiedliwości
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-24 otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- 2025-12-24 Tfu! Przeklety prostokąt (czyli UPS i "sinus modyfikowany")
- 2025-12-23 Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- 2025-12-23 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-12-23 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-12-22 czy wiedziałeś że?




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem