-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Chevy" <c...@h...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: call center
Date: Fri, 12 Mar 2010 11:55:52 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <hnd6jn$230$1@news.onet.pl>
References: <hmbf2e$sj0$1@news.onet.pl> <hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl>
<hmbgmu$140$1@news.onet.pl> <hmbkhd$bb8$1@news.onet.pl>
<hmbr76$t9g$1@news.onet.pl> <d...@4...com>
NNTP-Posting-Host: station-104-141-87-77.ticom.pl
X-Trace: news.onet.pl 1268391352 2144 77.87.141.104 (12 Mar 2010 10:55:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 10:55:52 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230701
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dvm4p55m5u4jrblejmo19ju0ev00csus5p@4ax.com...
> On Sat, 27 Feb 2010 20:19:03 +0100, Chevy wrote:
>>rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
>>to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza
>>sie
>>centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
>>sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
>>konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
>>Tak to działa ?? czy zle rozumiem??
>
> ISDN daje wieksze mozliwosci. Wykupujesz np dwie linie [4 rozmowy na
> raz mozesz przeprowadzic], do nich ... czemu 20 nr, skoro ci tyle nie
> trzeba ? Wiec powiedzmy 10-20 nr tzw DDI [prawie to samo co MSN].
>
> Operator konfiguruje to tak ze caly zakres numeracji jest obslugiwany
> przez obie te linie.
>
> Po czym tak konfigujesz centralke zeby polaczenia na nr miejski
> np NNNNNNN03 szly od razu na wewnetrzny fax, NN..00 to np
> informacja/sekretariat, poszczegolni handlowcy maja numery NN..5-9,
> a przychodzace na nr NN..01 sa kierowane do pierwszego wolnego
> handlowca.
> Co lepsze centralki maja wieksze mozliwosci sterowania, np przychodzi
> czlowiek, melduje sie do centralki i ta wtedy mu kieruje rozmowy.
> Wymeldowuje sie, wychodzi - a centralka wie zeby mu na puste biurko
> nie dzwonic.
>
> Dla klienta zaleta ze nie dzwoni na centralke i nie slyszy "wszyscy
> konsultanci bardzo zajeci, prosze zadzwonic pozniej".
ok, dobra mysl, dzieki
Następne wpisy z tego wątku
- 19.03.10 14:32 Krzysiek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zegarynka w roku 1950
- Historia numeracji w polskiej sieci telefonicznej - publikacja Eugeniusza Gołębiewskiego
- Za dwa lata nie będzie wielu usług (19xxx)
- Koniec ISDN w Orange.
- Kup szybko nową ładowarkę do smartfona
- Telefonia VoIP
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
Najnowsze wątki
- 2025-12-26 wymieniłem termostat
- 2025-12-26 Warszawa => Senior Backend Java Developer <=
- 2025-12-25 Finlandia przywraca swastykę
- 2025-12-25 Skuteczność wymiaru sprawiedliwości
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-24 otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- 2025-12-24 Tfu! Przeklety prostokąt (czyli UPS i "sinus modyfikowany")
- 2025-12-23 Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- 2025-12-23 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem