  • Data: 2020-11-06 21:36:14
    Temat: Re: chwytak podciśnieniowy
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-06 o 15:19, sundayman pisze:

    > Rozważałem, ale ;
    >
    > - koleżanka ma już taką wprawę, że imo układa szybciej niż z tym
    > półautomatem by było. Kiedyś jej policzyłem CPH i wyszło nieźle :)
    >
    > - ilość podajników w takim półautomacie jest za mała ( potrzebuję ponad
    > 70 )

    Tam jest ponad 50 pojemników i można je wymienić na pojemniki podwójne -
    podzielone wzdłuż na pół. Jak do jednego wrzucisz rezystory i
    kondensatory to dzięki innemu wyglądowi nie pomylisz.

    Poza tym jak ktoś miał z podajnikiem na taśmy to dochodzi jeszcze chyba
    kilkanaście pozycji.

    > Tak naprawdę z tego półautomatu to ewentualną pomocą byłby tylko
    > podajnik - no ale de facto musiałbym zrobić go sobie sam, inaczej i z
    > większą ilością pojemników.
    > Na to niestety nie mam czasu i sensu ekonomicznego też to nie ma.

    Zastosowanie tych dzielonych pojemniczków na pewno wyszło taniej.
    P.G.