  • Data: 2016-04-29 18:57:41
    Temat: Re: co jest dzwonkiem w tym domofonie?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    test w news:ng02hc$hja$1@node1.news.atman.pl
    > Wyjmij zworkę znajdującą się przy kondensatorach i potencjometrze
    > montażowym - będzie ciszej dzwonił.

    http://images.devs-on.net/Image/s5ajbfoHgxRof1ut-Obs
    zar.png
    zdjecie zworki (miejsce z czerw. kropa) nie scisza dzwonka.

    > Z poziomu centralki w niektórych systemach można regulować głośność
    > dzwonka do konkretnego abonenta po wejściu w menu serwisowe (instalator
    > powinien zabezpieczyć wejście kodem, żeby nikt nie grzebał),

    skad my to znamy... --> zupelnie, jak vectra dbajaca o zdrowko klientow =
    blokowanie (do niedawna) calkowicie dostepu do panelu adm. routera :) Co
    za bolszewia...

    czyli zero indywidualnego ruchu w sprawie glosnosci domofonu...

    pytanie

    czy istnieja domofony, w ktorych mozna glosnosc dzwonienia regulowac od
    strony chalupy?