  • Data: 2016-05-03 15:09:05
    Temat: Re: co jest dzwonkiem w tym domofonie?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał w wiadomości
    news:5727b7aa$0$646$65785112@news.neostrada.pl...
    > yabba w news:572643b9$0$650$65785112@news.neostrada.pl
    > [............................]
    frowy-pc512/

    > bingo.
    > aczkolwiek polowiczne, niestety. Bowiem link, ktory podales, to... to
    > dokladnie ten unifon, o ktorym pisalem w root poscie, tak dokladnie
    > wyglada :)

    Skasowałeś zdjęcia swojego unifonu i nie mogę tego sprawdzić teraz, ale Ty
    masz chyba model 255, a nie 512. Wyglądają z zewnątrz prawie identycznie,
    różnią się płytką w środku.

    > Czyli ma gotowa regulacje glosnosci.
    > Problem w tym, ze nie dziala.
    > Tutaj http://www.proel.pl/nasze-produkty/aparaty/aparat-cy
    frowy-pc512/
    > pisza, ze do regulacji glosnosci sluzy przycisk "2"; jego "pole dotykowe"
    > do plytki druku jest takie:
    > http://images.devs-on.net/Image/C5wEQyKWMZlB37td-Obs
    zar.png - klikanie w
    > czasie dzwonienia przyciskiem "2" daje zero efektu, nie sadze, zeby
    > sciszanie bylo celowo zablokowane, no bo niby jak...
    > Moze "cos" nie kontaktuje?
    > Jak to opanowac, naprawic...? juz o krok od sukcesu :)

    512 ma podświetlane przyciski, a u Ciebie w 255 jest jeden zwykły przycisk.
    Nie widzisz różnic w opisach obu modeli?
    Nie widzisz oznaczeń modelu na płytce drukowanej?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba