  • Data: 2021-05-07 11:46:45
    Temat: Re: co ze starym olejem?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PSZOK u mnie musi przyjąć wszystko. Jak przewieziesz przyczepkę opon
    > to cię zapiszą do "dzienniczka" i drugi raz w tym samym roku już ci
    > tego nie przyjmą - ale w detalu można oddać każdy rodzaj odpadu.
    >
    > TG

    U mnie tylko 4 sztuki w roku mogę oddać i tylko od osobówki. Niestety
    rocznie trochę więcej zużywam, ale stare na szczęście mogę zostawić u
    oponiarzy, a samemu nie chce mi się pieprzyć z robotą.

    Żadnych części samochodowych, a na autozłomie i na normalnym złomie nie
    chcieli przyjąć klapy od samochodu, bo była z włókna szklanego i żywicy.
    Na składowisku śmieci też nie chcieli przyjąć, bo nie mogą od osoby
    prywatnej. Na przepuszczenie przez firmę, mogli by się dojebać, że nie
    ma pozwolenia na demontaż pojazdów.

    Wypadałoby wywieźć do lasu, bo to odpad, który każdemu jest niewygodny.

    Chcąc nie chcąc, trzeba było ciąć na małe kawałki i dokładać do
    zmieszanych. Do plastików też nie za bardzo, bo włókno szklane,
    pozostałości szkła z okna, masy uszczelniające, elementy gumowe i
    metalowe zatopione w żywicy.