  • Data: 2021-05-07 12:08:34
    Temat: Re: co ze starym olejem?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .05.2021 o 11:46 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > U mnie tylko 4 sztuki w roku mogę oddać i tylko od osobówki. Niestety
    > rocznie trochę więcej zużywam, ale stare na szczęście mogę zostawić u
    > oponiarzy, a samemu nie chce mi się pieprzyć z robotą.
    >
    > Żadnych części samochodowych, a na autozłomie i na normalnym złomie nie
    > chcieli przyjąć klapy od samochodu, bo była z włókna szklanego i żywicy.
    > Na składowisku śmieci też nie chcieli przyjąć, bo nie mogą od osoby
    > prywatnej. Na przepuszczenie przez firmę, mogli by się dojebać, że nie
    > ma pozwolenia na demontaż pojazdów.

> [...]

    To u mnie jest to lepiej pomyślane - PSZOK bierze wszystko. Miałem stare
    słupki ogrodzeniowe (rura zabetonowana w środku) - na złomie nie chcieli
    tego za darmo. Bez problemu zostawiłem w PSZOK'u.
    Jakby PSZOK nie brał wszystkiego to znowu zapełniłyby się lasy i rowy
    przydrożne. Od kilku lat nie widziałem nowych śmieci w lesie - przed erą
    PSZOKÓW co tydzień była nowa dostawa.
    W moim pszoku jest jeden kontener na wszelkie zmieszane - idzie tam też
    styro, opony, płyty meblowe, oleje, farby, dywany itp.
    Na "hurtowników" jest "kapownik" - placowy wpisuje tam datę i asortyment i
    sprawdza z dowodu czy "hurtownik" jest z terenu gminy.

    TG