eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaco zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect.... › Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
  • Data: 2015-06-28 21:21:50
    Temat: Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz wiem o tym.
    > Wtedy byłem młodym elektroakustykiem/kinooperatorem, a moja dyrektorka
    > Domu Kultury (przyzakładowy) była mocno przewrażliwiona - wg niej kolba
    > mogła dokonać spustoszeń niewiele mniejszych niż meteoryt tunguski. Ale,
    > co ciekawe, nic nie mówiła o przewożeniu w pociągu. Na firmowego Żuka
    > szkoda było pieniędzy - a ja nie naciskałem, bo przy okazji kupiłem parę
    > książek w krakowskich księgarniach.
    Skąd ja to znam :) zawsze po drodze albo na miejscu przeglądałem księgarnie
    wposzukiwaniu literatury, raz nawet manadat zapłaciłem bo stanąłem na
    miejscu inwalidy, nikt 30 lat temu na to nie zwracał uwagi, ale ja
    miałem pecha bo akurat wracał jakiś glina z pracy i mnie przyuważył :(

    --
    Pozdr

    Janusz_K

    ---