    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: cyfrowy polsat / wypowiedzenie umowy / koszty.
    Date: Sun, 05 Feb 2012 14:35:29 +0100

    W dniu 05.02.2012 14:16, Paweł pisze:
    > witam,
    >
    > w 2009.06 zawarlem z polsatem promocyjna umowe na pakiet familijny
    > (antene i dekoder mini kupilem sobie na wlasnosc). okres podstawowy
    > zakonczyl sie w 2011.11 i obecnie trwa roczny okres dodatkowy.
    > teraz (2012.02) mam zamiar zrezygnowac z tego dostawcy i wypowiedziec umowe.
    >
    > na oryginale umowy z 2009 roku mam 3 m-ce wypowiedzenia i ulge przyznana
    > na okres podstawowy w wysokosci 200pln, ale swieze archiwa gugla mowia
    > o mozliwosci zakonczenia umowy z koncem biezacego okresu rozliczeniowego
> [...]
    obawiam się że obowiązuje Cie to co masz w regulaminie. Teraz jest tak
    że musisz zapłacić karę proporcjonalną. jak wtedy było- niewiem, ale
    obawiam się ze to prawo nie działa wstecz.
    Natomiast jak coś zmienili - to masz prawo wypowiedzieć umowę od chwili
    zaistnienia zmiany. tu okres 3 miesięczny nie ma zastosowania bo to nie
    jest z Twojej winy. najlepiej będzie jak ich zapytasz.
    Czy jeseteś pewien że warto rezygnować teraz? Zostało Ci raptem pół roku
    ToMasz